Jedna povedená, vánoční

Ještě desetkrát se vyspíme a je tu Štědrý den. Co to pro mě znamená? Směle propadám paniice. Nejen že němám ještě nakoupené dárky, já je nemám ani vymyšlené! Ty co vymyšlené mám, nemůžu sehnat, protože buď nejsou na skladech, v obchodě nebo se přestaly vyrábět. Co to!!?

A v televizi, tak jako každý rok probíhá masáž v podobě reklam. Mám to štěstí, že televizi vídám opravdu jen zřídka, ale i ta chvíle kdy jsem ji viděla, mě posunula ze stupně paniky 8 na devět a půl.

Je ale i pár takovách, které si ráda pustím na internetu několikrát za sebou. Srdcovka je reklama na Coca-Colu, kdy kamiony projíždí zimní krajinou a vše se rozsvěcuje. Kdo ji miluje, ruku nahoru! A pak samozřejmě takové, které se šíří po facebooku jako lavina.

Jedna se tomu, ale zatím vyhla. Nebo jsem ji alespoň nezaregistrovala. Dost možná je to proto, že zboží u nás není možné koupit (nejsem si teď úplně jistá, dál než za reklamu jsem se nedostala a asi ani nechci, miluju tuhle pohádkovou atmosféru pohody, lásky a přátelství a nechci si ji kazit zbožím. Což celkem míjí účel reklamy, já vím. O tom, že je reklama skvělá, mluví i její počet shlédnutí na youtube.

Jste zvědaví, která to je? Tak se pohodlně usaďte a užijte si ji.

Líbila se vám? Bylo vám líto zajíčka? Jaká je ta vaše nejoblíbenější reklama?

Předchozí příspěvek
Následující příspěvek
Napsat komentář

Zanechat Odpověď

